Laatste dag in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janneke Groes - WaarBenJij.nu Laatste dag in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janneke Groes - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Australië

Blijf op de hoogte en volg Janneke

25 Augustus 2015 | Australië, Sydney

De laatste dag in Australië, dat betekent uitslapen En de laatste dingen bekijken die we toch nog echt willen zien. De zon schijnt, het is zelfs nog warm soms. Maar we moesten toch eerst even wat zaken afhandelen. Aangifte doen bij de politie. Het politiebureau zat tegenover ons hotel. Toen ik binnen kwam werd mij verteld dat ik een nummer moest bellen. Zo gezegd, zo gedaan. Mijn aangifte werd opgenomen en was meteen afgehandeld.
Na een starbucks brunch zijn we het centrum ingegaan om ons laatste geld uit te geven.
In Sydney is de boot ook onderdeel van het openbaar vervoer. We hebben de boot gepakt richting het olympisch stadion naar de haven. Bij deze haven staat een scheepswrak die helemaal is overgenomen door de natuur. Er groeien bomen in. Geweldig mooi. Met een klein ommetje zijn we terug gegaan naar de haven. terug naar de Irish pub waar we gisteren ook gegeten hadden. Heerlijke Guinesses pie gegeten. Met een ronde buik een stukje terug gelopen naar het hotel waar ik de laatste avond een welverdiend bad heb genomen.
Vannacht worden we opgehaald en vliegen we morgen vroeg naar onze laatste bestemming Seoul.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janneke

Volg mijn reis naar Australië.

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 15353

Voorgaande reizen:

15 Juli 2017 - 04 Augustus 2017

Cuba

22 April 2017 - 07 Mei 2017

Malawi 2017

24 April 2016 - 08 Mei 2016

The American dream 2016

27 Juli 2015 - 27 Augustus 2015

Australië 2015

Landen bezocht: